Πέμπτη 12 Ιουλίου 2007

future logistician


this is my first blog. i do not what to say about.... I would tell you some thinks about myself.
I would like to say that iam a 20 year old boy and i specialized in logistics in a college somewhere in greece. the only reason that i post this blog is to ask for the attention of some enterprises to work on them as a logistician, for practice at this time and later for permanent. Moreover, iam in the second year of my studies and i plan to finish in 2 years. Later, i would public a resume of my certificates i already have.
I THINK THATS ALL FOR NOW. CU LATER WITH MORE UPDATES.

OH AND IAM WAITING FOR YOUR COMMENTS AND YOUR SUGGESTIONS.

Γεια σας. Είμαι ο Μιχάλης και είμαι φοιτητής του τμήματος τυποποίησης και διακίνησης προϊόντων (logistics). Επιδιώκω την επικοινωνία και την ανταλλαγή απόψεων σχετικών με το συγκεκριμένο θέμα και την προοπτική ενασχόλησης. Τελειώνοντας το 2ο έτος της σχολής, ενδιαφέρομαι περισσότερο για πρακτική ενασχόληση με σκοπό τον εμπλουτισμό των γνώσεών μου. Αργότερα θα έχετε την δυνατότητα να διαβάσετε και ένα βιογραφικό μου. Το site της σχολής μου είναι http://www.logistics.teithe.gr/ αν θέλετε να δείτε πιο είναι το τει και ποιες είναι οι δραστηριότητές του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: