Οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο το 2012 θα έχουν διπλασιαστεί σε σχέση με τις αντίστοιχες του 2006, λόγω της ολοένα και μεγαλύτερης πρόσβασης των Ευρωπαίων στο διαδίκτυο. Σύμφωνα με το ερευνητικό κέντρο Φόρεστερ, οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο θα φτάσουν πανευρωπαϊκά το 2012 στα 16 δισεκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας αύξηση μεγαλύτερη του 50% σε σχέση με το 2006. Με την αύξηση αυτή, το διαδίκτυο στην Ευρωπαϊκή ήπειρο θα έχει εξασφαλίσει το 18% της διαφημιστικής πίτας, αντί για το σημερινό 9%. Οι μηχανές αναζήτησης θα είναι σύμφωνα με την έρευνα αυτές που θα αποκομίσουν την μερίδα του λέοντος από αυτή την τεράστια αύξηση. Η Βρετανία θα παραμείνει στην πρώτη θέση πανευρωπαϊκά με την Γερμανία και την Γαλλία να ακολουθούν. Η βρετανική πρωτιά στην διαδικτυακή διαφήμιση αναμένεται να διατηρηθεί τουλάχιστον για τα τέσσερα επόμενα χρόνια. Η τεράστια αυτή άνοδος της διαφημιστικής δαπάνης, οφείλεται στην συνεχώς αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου στις ευρωπαϊκές χώρες: υπολογίζεται ότι το 52% των Ευρωπαίων ξοδεύει περισσότερες ώρες καθημερινά στο διαδίκτυο, από ό,τι στην τηλεόραση. Συγκεκριμένα, ο μέσος Ευρωπαίος κάθεται μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή του 14.3 ώρες κατά μέσον όρο την εβδομάδα και 11.3 στην τηλεόραση. Το διάβασμα, περιοδικών ή εφημερίδων δεν του παίρνει περισσότερες από 4.4 ώρες την εβδομάδα. "Αφού για πέντε χρόνια οι εταιρίες απλά έβαζαν τα δάχτυλα των ποδιών τους στα νερά του διαδικτυακού μάρκετινγκ, έχουν πια καταλάβει ότι το διαδίκτυο είναι πια ένα πολύτιμο μέσο για την απόκτηση, την διατήρηση και την επέκταση των αγορών τους" καταλήγει η έρευνα.
Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου